پرسش‌های متداول

هزینه ارسال کالاهای خریداری شده چگونه است؟

هزینه‌ی ارسال کالاهای خریداری‌شده بر پایه وزن کالا محاسبه خواهد شد، درصورتی‌که خریدار از مبلغ ۲۰۰٬۰۰۰ تومان بیشتر خرید کند ارسال کالاهای خریداری‌شده هزینه‌ای نداشته و رایگان است.

اگر از خرید خود پشیمان شدم و یا قصد ویرایش فاکتور خود را پس از صادر شدن داشتم چه‌کاری باید انجام دهم؟

شما با انجام مراحل خرید و نهایی کردن خرید خود، یک فاکتور با شماره مشخص برای شما صادر می‌شود و هم‌زمان فاکتور خرید شما در اختیار تیم ساتیجی قرار می‌گیرد تا محصولات را در زمان مشخص‌شده به شما تحویل دهند حال اگر از خرید خود پشیمان شدید یا قصد ویرایش فاکتور خود را داشتید کافی است با واحد پشتیبانی تماس حاصل کرده و با دادن شماره موبایل یا شماره فاکتور خود، خرید خود را لغو و یا ویراش کنید.

ارسال سفارش‌ها به چه صورت خواهد بود؟

در وب‌سایت و اپلیکیشن ساتیجی جدول زمان‌بندی تعبیه‌شده تا خریدار بتواند زمان تحویل محصولات را بر اساس شرایط خود مشخص کند و ارسال سفارش‌ها بر اساس آدرس و زمان‌بندی انتخاب‌شده توسط خریدار است.

ساتیجی به کدام مناطق تبریز ارسال دارد؟

ساتیجی به‌تمامی مناطق تبریز ارسال دارد.

چه زمانی می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و طبق ساعت انتخابی درب محل به شما تحویل داده می‌شود.

اگر کالایی تاریخ انقضاء نداشت و یا خراب بود باید چه‌کار کنم؟

شعار ما در ساتیجی ارائه باکیفیت‌ترین کالاها در سریع‌ترین زمان ممکن است درصورتی‌که با مشکلی روبرو شدید با واحد پشتیبانی ما تماس حاصل کرده، همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد.